ONZE DIENSTEN

Heeft u een bedrijfskundig vraagstuk of een capaciteitsprobleem op uw afdeling? Met onze ervaren consultants en young professionals hebben wij capaciteit beschikbaar op alle kennisniveaus. Wij bieden jonge academici een traineeship en begeleiden hen inhoudelijk in hun loopbaan als projectleider, adviseur of business controller. Dankzij ons uitgebreide netwerk bij universiteiten en in diverse sectoren hebben wij een sterk kenniscentrum gecreëerd. Wij beschikken over de benodigde specialistische en actuele bedrijfskundige kennis. Wij ondersteunen non-profit-, commerciële organisaties en zorginstellingen. Bent u benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen, neem dan contact op via 023-3036600.

Administratieve organisatie en interne beheersing (AO/IB)

Bent u op zoek naar ondersteuning van medewerkers die direct inzetbaar zijn op de zorgadministratie of interne controle? Of ondersteuning bij materiële controles, de inrichting van uw interne beheersing of bij projecten zoals horizontaal toezicht? Voor uw behoefte aan tijdelijke capaciteit staan onze Young Professionals en Consultants voor u klaar. Onze medewerkers beschikken over specialistische zorgkennis op het gebied van zorgadministratie, compliance en interne controle. In ons 2-jarig traineeship leren de Young Professionals alles over compliance, interne controle en risicomanagement. Hierdoor kunnen zij inspelen op uw vraagstukken en helpen de gewenste resultaten te behalen. Onze Young Professionals worden daarin begeleid door onze ervaren Consultants.

Young Professionals

Voor de behoefte aan tijdelijke capaciteit of specifieke projectvraagstukken binnen uw organisatie bieden onze young professionals uitkomst. In ons tweejarig traineeship leren zij alles over o.a. analyseren en adviseren. Door de inhoudelijke begeleiding door onze ervaren supervisors kunnen onze young professionals u direct al ondersteunen. Wij verzorgen het opleiden, plaatsen én begeleiden voor u. 

NEEM DIRECT CONTACT OP:

ERIK SCHUPPERS -

COMMERCIEEL DIRECTEUR

e.schuppers@oldenburgbonsel.nl

+31 611 341 957

  • UITDAGINGEN EN GEWENSTE RESULTAAT VASTSTELLEN IN GESPREK

  • VERBINDEN AAN YOUNG PROFESSIONAL

  • INHOUDELIJK BEGELEIDEN OP DE WERKVLOER DOOR SUPERVISOR

  • GEZAMENLIJKE AFRONDING OPDRACHT

CONSULTANCY

Goed advies is slechts het begin, maar een goed begin! In opdrachten maken wij onderscheid tussen advies- en implementatietrajecten, die wij afhankelijk van uw vraag kunnen opvolgen. In adviestrajecten maken wij gebruik van onze sectorspecifieke, financiële en analytische expertises. Bij implementatie- en verandertrajecten verschuift de aanpak naar integraal project- en verandermanagement, waarbij kwaliteit, betrouwbaarheid en realisatiekracht onze kernkwaliteiten zijn. Wij werken bij voorkeur in een gezamenlijk team met u als opdrachtgever, zodat kennis uitgewisseld en overgedragen kan worden. Op die manier kan uw organisatie na afronding van het traject zelfstandig de verandering en ontwikkeling voortzetten.

NEEM DIRECT CONTACT OP:

ERIK SCHUPPERS -

COMMERCIEEL DIRECTEUR

e.schuppers@oldenburgbonsel.nl

+31 611 341 957

  • ANALYSE VAN UW VRAAG

  • VOORSTEL VAN VERBETERPOTENTIEEL

  • VOORBEREIDING IMPLEMENTATIE EN BORGING MET UW ORGANISATIE

  • IMPLEMENTATIE ONDER BEGELEIDING VAN INHOUDELIJKE EN VERANDERKUNDIGE EXPERTS

INTERIM MANAGEMENT

Door veranderde vraag in de markt, periodes ter overbrugging of organisatieontwikkelingen biedt een interimmanager uitkomst. Onze interimmanagers voeren opdrachten uit op het gebied van programmamanagement, business control, financial control, AO/IC en Riskmanagement. 

Onze interim managers werken nauw met u samen om de beoogde doelstellingen van uw organisatie te realiseren, waarbij realisatiekracht, kwaliteit en transparant handelen onze kernkwaliteiten zijn. Hiermee begeleiden wij uw organisatie door een lastige fase en leggen een fundament voor een nieuwe periode.

  • ANALYSE VAN UW VRAAG

  • AFSTEMMING PLAN VAN AANPAK

  • RAPPORTAGE VOORTGANG BEOOGDE DOELSTELLINGEN

  • OVERDRACHT AAN UW ORGANISATIE

REFERENTIES

  • Oldenburg Bonsèl & Associates verstaat de kunst om actief mee te denken in oplossingen wanneer het er echt op aankomt. De professionals van Oldenburg Bonsèl & Associates bewijzen mij keer op keer oprecht betrokken te zijn bij het succes van mijn organisatie.

    dr. Kjeld Aij, MBADIRECTOR DIJKZIGT, ERASMUS MC
  • Oldenburg Bonsèl stelt deskundige financieel adviseurs ter beschikking, die snel optimaal inzetbaar zijn. Daarbij werken ze op een proactieve wijze en weten van doorpakken. De kracht zit in verbinding van goed opleidingsprogramma en prima coaching.

    Mw Frieda BoekweitMANAGER INFORMATIEVOORZIENING FINANCIËN & CONTROL BIJ ANTONI VAN LEEUWENHOEK
  • Ik heb inmiddels met diverse young professionals en consultants vanuit Oldenburg Bonsèl gewerkt en hen bijvoorbeeld ingezet ter vervanging van een business controller of zorgverkoper. Ook heb ik samen met Oldenburg Bonsèl de functie van ‘zorgverkoop controller’ in het zorgverkoopteam ingericht. De aanpak met een young professional, die begeleiding ontvangt van een senior consultant werkt erg goed. De supervisor leert de young professional het vak en voelt zich ook mede verantwoordelijk voor de deliverables. Daarbij werken ze zeer professioneel en brengen veel kennis en expertise mee.

    Eva de BresMANAGER STRATEGISCHE ZORGVERKOOP, OLVG